Service

Tevredenheid als graadmeter

Het bieden van service is een van de belangrijkste pijlers van ons dienstenpakket.
Het is van directe invloed op klanttevredenheid. Graag bieden wij je net dat ietsje meer en we hopen dat ons enthousiasme aanstekelijk werkt.

Een vast contactpersoon

In een vroeg stadium koppelen wij een projectmanager aan een project.
Dit is de vaste contactpersoon en dat is een belangrijke sleutel in korte, heldere communicatielijnen.
Het voorkomt vooral dat steeds een ander je bij praat over de status van het project.
De toegewezen projectmanager is verantwoordelijk voor de voorbereiding en de gehele uitvoering van het project.

Dag en nacht bereikbare ondersteuning

De evenementenbranche speelt zich zeker niet alleen tijdens kantooruren af.
Wij zijn dus ook buiten de gebruikelijke uren bereikbaar.
Onze support afdeling helpt 24 uur per dag, 7 dagen per week door passend te handelen bij dringende zaken of defecte materialen.

Wij zijn totaalpartner

Wij maken graag die extra stap en we blijven meedenken.
Onze ervaring als full service partner is hierin het grote voordeel.
Purple Group heeft een brede kennis in huis en alle materialen voor evenementen onder een dak.
Het gaat om jouw evenement, dus jouw wensen en behoeften staan centraal.

Ook specifieke apparatuur en materialen die niet standaard in ons verhuurprogramma voor komen vormen geen belemmering. Die zorg nemen we je vanzelfsprekend uit handen. Het evenement moet perfect worden. Daar gaan we samen voor.

We gaan de uitdaging aan

Passie voor techniek houdt voor Purple Group automatisch in dat we er altijd voor de volle 100% voor gaan bij iedere productie!
Daar waar nodig zetten we vanzelfsprekend een stap extra. We weten dat klanten ons hierom waarderen.

De grootte of complexiteit van de productie is ook dan zeker geen probleem. Integendeel, dit is voor ons juist een uitdaging die we graag met beide handen aanpakken!